Thursday, March 13, 2008

surprise..bestnye..

sambil2 taip entry ni dok senyum2 sampai xleh nk tutop molot..idung yg sedia kembang nih..kembang kempis kembang kempis..sebabbbbb pak syed aku..bli enset br kat aku smlm..ish2 best gilos..nokia 6500 slide ok best2..aku suka..kaler itam lagi..tp sebenarnya bkn aku mintak pon..dia yg beria berjanji nk belikan enset utk aku kan..so selagi xdpt tuntut la..skrg ni dh dpt..mintak hat lain plak muahahaha
*ceh..mcm la byk duit sgt..*tima kasih ye b..ayang sayang b..*dan2 tu la syg hiks..aku ni sebenarnye bkn kisah sgt pon enset 2nd hand pon oke jek...sbb aku dah ada digi cam..klu nk bergamba pon..maklumla kan blogger..cait..ok layanzz smlm ni masa dok belek2 enset ni aku puas ati la kan..mcm2 ada..so aku rasa klu nk bli enset lain pon tggu enset ni dah kiok la...selagi bleh ckp xde maknanya aku nk tukar2 dah,

2 comments:

Cik Jah said...

awww dpt henset baru jahhh..bestnya....

syeka sweetheart said...

best sgt..bkn mintak pon kan..sapa suh meng'offer'kan diri nk beli..so mintak sampai dpt lew...