Thursday, March 06, 2008

mengurut..

smlm blk umah mak ngurut..sbb dah lama aku dok ngadu kat mak sakit bdn...klu blk umah mak je dok ngadu situ lah..last2 mak kata ngurut la adik oi..(mak aku panggil aku adik ye w/pon aku ada lg 2 adik hiks..)lps bersalin ari tu ja ngurut pastu xurut dah..msk angin dah bdn tuh..aku pon ok je..mak kata nanti mak tepon mak bidan tuh..so mlm td mak bidan tu dtg umah mak...sedap gilos mak bidan tu ngurut..sambey2 ngurut tu mcm2 petua dia bg kat aku...aku tgk mak bidan ni kuruih ja pon awat yg kuat sgt tgn dia tuh..mak kata dia ni bidan 'keturun' aku cuma 'ooooo' tu je la..paham nye idak pon le..mak bidan tu kata aku kena urut 3 kali tp xleh la 3 hari berturut2 takut aku xthn sakit, satg domam..so selang seminggu la..so minggu depan la plak ngurutnyer..pg ni bgn rasa ok sket xla rasa bisa2 sgt dah bdn aku..time kasih ye mak bidan..minggu depan sya bg lagi 30..(sekali ngurut 30 hengget)seluruh bdn tau dia hurut...best....*akak masa aku dok ngurut mak dok tingat kat hang..mak kata hang pon nk ngurut gak..tp dok jauh sgt tggu blk pon sat2.

No comments: