Monday, March 10, 2008

jln2 pegi kenduri..

smlm 2 kenduri aku pi..dua2 gak la membe aku sorang membe satu opis..sorang lagi membe skolah..layanzzzz...tp smlm afiq cam meragam sket..rupa-rupanya punggung dia merah sket..yelah smlm kan panas smcm je..tu yang aku amik gamba kat luar ja tuh..kebetulan pengantin pon ada kat luar depa ajak masuk aku xmau dah..afiq rimaih dah kot...lps mkn2 gambaq2 sket trus ca alip but..(cabut)

dia ni membe skolah aku..hubby dia pon satu skolah gak ngan aku..mcm aku gak la..syed satu kelas ngan aku..dia plak hubby bkn satu kelas la..cuma skolah..kelas len....xdak sapa pon sangka depa nk kawin..sbb masa skolah2 dulu cinta resia ni...sama la aku pon..hehehehe

yg ni plak membe satu opis..cinta ym nih..heheh akhirnya kejinjang pelamin..jodoh kan..apa kuasa kita nk lawan..dr cameron ke permatang rawa tuh..hehehehe
aku doakan untuk hampa semua..moga kekal hingga akhir hayat..*doa utk aku skali tuh*

No comments: