Monday, May 12, 2008

ada idea tak..?

bulan ni besday laki...so skrg ni aku tgh fenin dok pikir adiah apa nk bg kat dia...
dah tny dah..dia jwb apa2 pon bleh..apa2 tu apa?
hadoi..masalah problem betoi la klu nk beli adiah kat laki...
ada sesapa leh bg idea..tlg yer jasamu kukenang...

5 comments:

nuri angkasa said...

ala itu pun susah ke, hadiah ari jadi laki tu...

KANGKANGJE LUAS LUAS KAT DIA, BAGI SERVIS BAIK PUNYA... GURANTI DIA AKAN TK KAT U LA.

OK TK

sweetheart said...

aloo en nuri..
itu bukan adiah oke..itu tanggungjawab i..auw...

ArELeEz said...

kasik la perfume ker.. xpon necktie ker.. xpon jam tgn ker.. xpon kasut ker.. xpon pakej p'cutian 3h 2m ker.. wah3..! manyaknye 'xpon'. hiks...
bile b'daynye?

me-mrs-mum said...

aku tau ang kena kasik apa kat dia....

ang kasi dia tukar sport rim ke,ekzos ke,pasang spoiler ngancam ke???hehehe.....
aku confirm dia suka...

sweetheart said...

leez
perfume dah,jam pon dah,necktie plak rasanya bazir je sbb konpem hubby akak xpakai,percutian plak ujung bulan ni nk pegi..

me-mrs-mum
hahahah cam best je idea ang wei.
tq2 akan kupikir2 kan yek