Monday, May 12, 2008

meraban..

boring jer pg ni..esok ada exam..apa satu pon xbaca lagi ni..wat mcm terer lak nk amik peksa..tp seb baik satu paper jer..xpelah redah jer..
huhuhu..ujung bulan ni ingat nk pi honeymoon lah..
SIL yg kat sabah tu bg baucer 3h2m kat pulau jerejak rezeki2 nk harapkan aku pegi rasa nya bila-bila ntah la kan..lgpon br jer blk bercoti ni..dah beribu abih shopping..takkan nk honeymoon plak kan
sabit baucer tu jer tu yg nk pi tu..tp mak aku dah pesan awai2 afiq jgn bw sbb
pulau jerejak tu tempat dia keras sket byk batu muahahahaha
ngantuk arghh

5 comments:

viruspadu said...

cis... igtkan hape tadi, rupanya2 sbb byk batu hahahahahaha

best la dapat mcm gitu, nak itotttt

sweetheart said...

vp
jom2 gi honeymoon skali lagi..

ArELeEz said...

aah la.. wat suspen jer.

sweetheart said...

saspen kew..hehehe jom leez join akak zasssssss

ArELeEz said...

bley...
kasik la voucher gak!
ahaks..