Thursday, May 15, 2008

bz..bz..bz..

smlm adalah ari yg teramat bz pada aku..pagi2 lgi kena bersiap2 nk ke politeknik perai sebab ada misi akademik kat sana..gila kelam kabut..mcm2 nk kena bw..tp tetap menten..aku letak sket gambo2 masa kat poli..

pose sementara xde org nk bertanya..

inilah booth UiTm..masa ni xde org,tp lps tu ramai gilos yg berminat nk msk Uitm ni..suka aku taw..mai la ramai2..untung sapa yg dpt msk UiTM ni..UiTM Dihatiku.

okeh nk cite pasai kejadian mlm senin yg xsempat aku nk hapdet..
membe aku ana aka mak kepada gepren afiq..ahaks..ajak gi try mkn ciken cop kat chef det bistro..aku on jer..me n my hubby xpenah pon pi situ..xtau plak ada kedai kat situ kan..so lps maghrib we ols gerak..by the way aku xbw afiq mlm ni sebabnye
'mak na' dia bw dia pergi perlis by the time kami amik dia msa blk keje dia xdak..so mama ngan abah jd cam br kawen la sat kan..

ni lah kedai nyer dekat kelang lama kulim..

drikns yg weols oder..sedapppp

makanan plak ni je yg aku sempat amik..sebb suma dah teruja sampai aku pon xdan nk amik gambo..xpe layan je..lenkali aku amik..
neway mmg sedap pon mkn kat situ..sos dia byk pilihan..
huh lega...

2 comments:

ArELeEz said...

'date' ngan 'bakal mak mertua' afiq, ek?! haha..

sweetheart said...

hehehehe selalu sgt dah ...