Tuesday, May 27, 2008

letih...

letih betoi ari ni...byk sgt rasanya nk kena buat..mcm nilah keje aku bila byk keje sampai xdan nk mkn..bila dah xde keje sangap gila babs..sampai xtau nk buat apa..hiks..
ari ni ada bebudak dr johor nun buat lawatan..so aku sebagai ajk misi akademik kena la melayan bebudak ni..tp cam biasala kan ajk mesti kene wat keje lebih dr yg atas2 nun..
bg taklimat lebih kurang..then bw bebudak ni melawat fakulti pengurusan hotel dan perlancongan..hepi gile budak2 ni
suma lps ni konpem dah ada cita2 nk msk uitm fakulti otel..
xbyk pon la aku amik gamba sbb jurugamba yg pro dah amik dah..
klu nk amik lebih2 japg apa kes lak kan pakai kamera fon je tp gaya mcm pro amik gamba sana sini..tp klu org kata pon ada aku kesah..hp aku suka aku lah kan..
nk snap seribu kali pon..agagagagaga***mrh sapa ni ekk..lu pikir la sendiri..

kyusuk denga taklimat..

sblm terjah FPHP denga penerangan skek

sblm blk cam biasa...kenangan tuh...

2 comments:

ArELeEz said...

mrh kat org2 yg ade 'PHD' bile kite snap2 pics! tul x? haha..

sweetheart said...

ha....tau xpe...suka kita lah kan hp kite..dorang bkn phm bloggerzzzz
ahaks..