Monday, June 02, 2008

jerejak day 2

pepagi lagidah bgn sbb nk pi bekpes satg klu xpi nk cr kat mana plak kan..
dah dok kat pulau jer..mana nk cr mamak ke hapa ke melainkan mkn kat situ je kan..
lps bekpes..heheheh gi la jenjalan
awai2 tu dok verangan nk naik beskal keliling pulau..then kami pi la kat tpt beskal tu...dah sewa apa suma dah..then start la..heheheh xsampai seploh menet aku serender..sakit pungkoq..seat xselesa+aku cam seram2 ja nk keliling pulau tu..
byk sgt mitos2 yg aku dengaq..aku mmg penakut occay...trus kencel cycling...kayuh kot2 tepi pantai jer..jdlah kan...
ada ke bdk yg jaga beskal tu kata kat laki aku mcm ni..
*abg xyah risau bang..kat cni line clear xdak sapa kacau..kapel2 mmg byk mai cni..*
agak2 hampa suma phm la kot no..hehehehe dia dok ingat aku ngan laki aku ni xkawen lg kot..pi buat onar kat pulau..pui..sket punya baik ka muka aku..tp xslh dia la..sbb mmg ramai pon kapel2 yg aku rasa xkawen lg aku jumpa kat pulau tu..
lantak pi la kat depa..sok2 dah tenggelam pulau tu..xpon second tsunami mai plak ka br serik kot..kot je lah..alamak terlebih plak sembang ok2..naik beskal..


lps dah xnaik beskal laki aku ajak naik ATV plak..aku ok jelah skali dia kata kana naik sorang satu..terus aku kensel sbb aku xberani la plak nk bw sbb aku tgk trek dia berbukit2+tepi2 je ngan laut skali terbabas msk laut tu ha..xmo aku lah..
sian afiq xdak mak..hahahah ok2 afiq aku xbw na..aku tinggai dia kat 'mak na' dia..hehehe mama ngan aba honeymon sat...

ni la ATV nya..sian laki aku nk naik tp hajat xsampai..so bergambaq jalah..
dia kata lenkali nk mai ajak ramai2 pi br best ada la teman dia nk keliling pulau tu

atlast kami mandi swimmping pool..ingat nk mandi laut but not recommended
ada signboard lg..so layan swimming pool je lah

aku pakai tshirt ngan tight jer la kan..apa kes lak nk pakai swimming suit bagai..
bkn ada sapa pon nk tgk..tp budak yg jaga towel kat situ berbulu jer tgk aku dok bercengkerama lam kolam..tensen kot mesti lam ati dia kata miang nya depa ni
muahahahaha pedulik...laki aku pon layan jer...
lebih kurang sejam je kami mandi..pastu blk bilik..

*kamar peraduan..utk beradu kekuatan muehehehehee*gamba seblom
gamba selepas aku xamik...heh heh heh...lu pikir la sendirik

mlm plak lps dinner aku ngan hubby layab karaoke...
best giler..tpt selesa..tv beso..leh nari2 leh gelek..rasa cam istana plak tpt karaoke dia..tp karaoke kat atas bukit..klu jln by the time sampai konpem xleh nyanyi
so naik la buggy car pulau jerejak..hahahaha

pasan dak keta apa weh..heheheeh



amboi2 pak syed..ingat anak ka dak tu...

lps dah xlrt nk karaoke dah blk le..gamba ni aku suh bdk yg jaga tpt tu amik..
pegi pon berdua..so..aku amik ganbaq hang,hang amik gambaq aku..gambaq berdua mmg xbyk..
okeh stop dulu..
bersambung..

4 comments:

MariahRohaini said...

Wuuhuuu.. bestnya... nak kena pi nih ateh.. aku tingin nak naik ATV tu...tapi dalam keadaan sekarang.. bleh tengok sajalah noooo... kita pi lagi Ateh.. sat aku tengok kalendar bila tarikh yang sesuai....

syeka sweetheart said...

jom la nk pi..tera hang dok kuat lg ni..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

prasan2! kete kancil, ek? haha..

syeka sweetheart said...

haah..kancil jer..tp besh ooo xyah buka pintu sbb pintu xdak..