Monday, June 16, 2008

wat spring roll

smlm aku rajin melampau..wah..ayat kan..
*puji diri sendiri tuh..
aku msk tgh ari..pastu siap leh wat spring roll lagik
utk mkn ptg..
lps zohor aku mulakan operasi..
mula2 wat inti dulu..

pastu gulung..ler..


tp kan..masa goreng ngan dah siap aku xamik pic
sbb afiq dah ngamuk melampau..
so xsempat nk amik2 gamba dah..
aku antar kat umah mak mentua
hehehehe..sblm mak mentua aku komen apa2
aku gtau sesiap
*termasin la mak..
mak aku jwb..xpa...lama2 dok buat ok la..
masa mula2 mmg la mcm nih..
hehehehe tp dlm masin2 tu aku tgk adik2 ipaq aku
bedai rilek ja..abih tuh..
so oklah kan...xde la xsedap sgt pon..
so smlm mkn ptg aku..spring roll hinti ayam..

2 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

courier la kt leez skali kak! ; )

syeka sweetheart said...

hehe..nk ker..
mai umah..