Tuesday, February 17, 2009

award dr Cik Jah


tima kasih la sgt yer cik jah bg saya award..
saya cute ke blog saya cute..
apa2 jelah yer..tq tq tq
ok kita start..
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda ~ dah letak
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda ~ dari Cik jah
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

ari tu dah buat kan yg ni..
so belasah je wat skali lg walopon kopi pes
tujuh dah la yer..mls nk pikir dah..

1. kuat berjalan mean xsuka dok umah sgt
ada jer idea nk jenjalan ngan laki saya
2. suka mkn..sbb tu sy xleh nk kurus *sy redha*ekekekeke
3. sampai skrg umur dah 28 masih bahasakan diri *adik* dgn family
4. kuat merajuk..tp ngan pak syed saja la
5. suka laut dan makanan laut hahahah
6. teh tarik addicted klu blk umah mak abah jd mangsa..
mintak dia buatkan teh tarik *teh tarik aji sedap woooo
7. kena bc newspaper ari2 klu tak rasa cam xbesh
xkira la online ke apa ker
ok skrg nk bg award ni kat sapa ekk
sapa lg kan kenkawan yg sudi bc blog saya..
sila amik yer..jgn sogan2..

4 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

leez pon ade problemo utk menguruskan badan coz xbley tgk makanan esp ayam la.. owh.. sorga.. hiks..

syeka sweetheart said...

ha tau xpa leez

Cik Jah said...

atehhh hahaha nampak sgt copy paste. award dari sapa ~ emie khakhkahkah....ngelatttt.

syeka sweetheart said...

hak hak hak wei cik jah...
dah tukaq la...
ekekekekeke