Monday, February 02, 2009

tag..

saya ni seorang yg pemalas buat tag..
klu kena tag sememangnyer jarang sya buat
sampai xde sapa nk tag saya dah haha
tp skrg saya nk buat la tag ni
tag dr Cik Madu..
atleast ada gak recent post dr say kan
haha

ok ok lets start

1. Do you think U are hot?
no no no xde maknanya nk hot2 aih
klu hot pon masa saya demam temp naik sampai 39
seb baik xkena msk ubat kot d***r haha

2.Upload a favorite picture of U

favvy pic byk ni salah satu je lah yer..


3. Why do you like this pic?

Sebab gambar anak saya lah..

4. When was the last time U ate pizza?

2 minggu lepas kakak saya blanje..
syedappppp sgt

5. The last song u listen too
matahari by agnes monica
lagu ni mmg lynnnnn

6. What are you doing right now beside this?
sms pak syed

7. What name you prefer besides yours?
org2 yg saya sayang

8. People to tag
nan ado..tag la diri sendiri yer...
jgn nk malu2 buat tag ni..
buat jer...blog kita wajah kita..
eewah..

No comments: