Tuesday, February 24, 2009

penat penat


huhu penat penat..
aku sebenarnyer br blk dr kl
tujuan utama kesana sebab
nk pi kenduri mak sedara kat gombak..
pi umah akak dulu kat cheras..
kenduri yg HAMPES
klu tau jd cen2 kompom xpi..
lps ni klu ada lg kenduri
insyaallah xpi
seb baik la dok sat sj kat situ
ok yg aku nk ceritanya..
dok sana abg n kakak aku bw kami jenjalan
perabih duit tp best giler..
sbb rasa cam berbaloi je blanje kat sana
memula akak bw pi sogo..
rembat kasut n paksyed beli henbeg utk saya..
best la pak syed saya..huhuhu
sale kat sana mmg mcm tu ka..
geram wei..xthn..
pastu lajak ke jalan TAR
beli kain2 ngan tudung2 ekin
hahaha situ pon jd gila gak..
rasa cam xmau blk..
masa kat sogo tgk ada
skuad era avanza..
nampak pak nil..amik gambo dia
sekeping 2..

dah agak letih..
br reti nk cr mkn..
apa2 pon mmg best la kat sana..
rasa nk pi lg..nk beli kain
selalu bloghop n kakak saya selalu
gak citer pavilion tempat org ado2
so mlm tu kami lalu depan pavilion..
xmsk la pon..amik gambo pon jd
tu kobau tu saya amik depan
pavilion lew..

No comments: