Tuesday, November 25, 2008

alhamdulillah selamat semuanya..

huh..br bk hapdet..
sori la pd sesapa yg jengah xdak n3 baru.
xdan nk wat la..
smlm byk reja mmg xdan langsung.
mood pon kurang sket..
ari ni dah ok
syukur perjalanan aku pi dan blk selamat
kali ni pi bkn nk pi jenjalan..
hehehehe pi nk tulung my sis berkemas
sebb dia nk pindah umah..
sian dia..dah xlarat dah..
seb baik aku ngan mak ada..
atlis kami leh buat..apa yg patut
aku betolak khamis lps maghrib..
cdgnyer lps asar..
tp pak syed cam biasa
hari nk pi la br nk buat itu ini kat keta
sudah nya siap lps maghrib..herghhhh
sampai lam kol 12...
cam biasa sembang2 sampai nk dekat kol 3
br tido.
besoknya br start packing brg2..
ari sabtu br pindah..
klu nk ikut mmg xabih lg ngemas..
aku nk blk isnin..br puas sket ati aku..
tp pak syed dah reja so xleh la..
akak kena kemas la sensorang
pelan2 la kak no..
klu dekat leh gak aku pi ujung2 minggu
tulung hang..
kami gerak blk lak lps asar..
sampai umah lam kol 10 lebih
kali ni abah bw keta laju gilos..
dah la ujan jln licin..
abah layannnn

No comments: