Thursday, November 20, 2008

cuti yeay....

ari ni aku cuti..
nk packing brg2
sbb ptg japg nk gerak gi
shah alam..
xamik cuti pon xpe sebenaryer..
saja gedik nk cuti
nk kemas kain bj yg byk xberlipat..
xsempat la cam bz je 2 3 minggu lepas
plus...aku yg terlabih rajin..
dah cuti ni... bersawang la jap blog aku nih
sbb aku hrpkan tenet kat opis jer kan..
sesambil wat keje sesambil blog..
bkn 24 jam ngadap blog kan..
amik masa dlm 10 minit je pon..
hrp2 xde la yg kata saya ngulo yer..
kdg2 saya blog dr kedai yg ada wi-fi free jerk..
sbb umah saya mmg xde tenet..
laptop yg ada pon rukun tetangga punya
sbb pak syed s/u RT so dia pegang laptop..
selagi depa xamik..
lenjan la puas2 kan..
oklah yer..
doakan perjalanan kami anak beranak..
selamat pergi dan balik
AMINNNN

2 comments:

lily lotus said...

slmt pergi n pulang..aminn

syeka sweetheart said...

selamat pulang dah..
amin..