Tuesday, November 18, 2008

oh indahnyer..

khamis ni..saya nk jenjalan ngan pak syed saya..
ofkos ngan panglima saya gak..
lg best..parent saya pon ikot..
nk lg best..saya nk pi umah kakak saya kat shah alam..
nk best lg..?klu ada rezeki nk jumpa ngan kawan lama..
lama sagt dah los kontek..
last jumpa dia masa amik result spm..
skrg dia dah anak 2 dah..
tau dak cemana leh jumpak dia blk..
seb baik la ada blog syg saya ni..
skrg ni buat saya semakin semangat nk berblog..
citernye ceni...
dulu masa viruspadu wat kontes saya ada juin..
then saya menang plak kontes tu..best2
dpt la adiah kan...
memandangkan dah dpt adiah dr dia..
lam ati ni ada la terpikir bebila nk kasik adiah
kat dia gak..saya tau dia xmintak apa2 blsn..
tp saya tetap nk bg gak..
so satu ari tu saya pon bg la kan...
vp plak publish...haih malu den aih..
tp xpelah kan blog dia suka dia lah..
tp yg bestnya vp letak link saya...
then..kwn lama saya pon bc gak blog vp..
so sbb tu la saya leh kontek2 blk ngan dia..
sukanya..so skali lg saya nk ucap tima kasih kat vp sbb
wat n3 tuh..tima kasih sgt2
moral of the story..
blog menemukan saya ngan kwn saya lyg dah lamaaaaa sgt
yg los kontek..
so marilah sama2 kita berblogging ye kwn2
biaq pi la org nk kata apa pon..
kita ni manja ngan laki ka..
kita ni menunjuk ka..
asal kita bahagia sudah no...
hehehehehe


so kwn2 yg dok belah sana..klu nk jumpa..
rojer2 la na..ada rezeki kita jumpa...
bestnya....

p/s anak rusa nani br kembang ekor
apa salah kami YM tidak tegur

PEACE

2 comments:

MAMA ESHAELYN said...

ala-ala jejak kasih gitu kan..haaa....perduliksss kan apa org nak kata....ihiksss. janji ati sndiri gumbira.

sweetheart said...

ha betoi2 cik jah
jejak kasihan..
huhuhu