Monday, November 10, 2008

cubaan pertama


cuti2 ni rajin la sket kan nk masak2 ni..
tp msk yg sng2 jelah..
aku try wat makroni cheese..*sedap*
pastu bakaq ciken wing
laki aku suka ciken wing tu..
so mlm tu..meratah ciken wing je lah
sampai sepinggan
tp nasik tetap...dah boh dah seblom tu
afiq lak tido awai..
suka tgk pangai dia la ni..
klu tgh2 main..pastu dok sengap xbunyi sora kan..
nk tau dak dia dok wat pa...hahahahaha

ha tu..dok kopek kulit kaki dia yg dah keluaq2 tu
kan ke kena ekjos ari tu
so skrg dah kering
aku dpt catch up dis pic
hari yg berlainan..
so skrg selagi xabih kulit tu..
selagi tu dia kopek2
berani plak tu...xsakit ke syg oii

7 comments:

aNnA_jaN said...

nyum2...sodap nampak....weh ada tag...jengok blog aku yer...

sweetheart said...

aku ni jenih pemalas sket nk buat tag2 ni..
klu rajin aku buat na..

lily lotus said...

sedapnya tgk!
hi..salam kenal ;)
lily baru jer slightly abis tour
this sweet blog..
nak tukar link tak??

from me -lily lotus-

sweetheart said...

hai lily...
tq la yer sudi jenguk2 blog ni
okeh i link uuuuuu

ras-adieza said...

tikah letaklah resepi kat sini..akak nak try..

sweetheart said...

hehehe sampai nk letak resepi ekk
ish malu i taw
ok nanti tikah letak yer kak

ArELeEz said...

alaalaa.. t'liur leez tgk gambar tu.. hu3..