Tuesday, April 08, 2008

aku pon rasa sedih...


berat betoi dugaan utk dia..dah la jaga mak mentua tgh koma..hubby plak msk spital..ngan pangai pak mentua mcm budak kecik pressure ooo sian dia..
hrp dia kuat hadapi suma ni..sabaq na kak..
klu benda suma ni jd kat aku,xtau la aku leh ke x..
utk kakak ku..moga2 hang kuat nk tempuh suma ni..susah aku nk ckp tp aku cam dpt rasa apa yg hang rasa..

4 comments:

pearlEJ said...

alahaii.. kesian lak dengar, baru jerkk ym dgn maya tadi, ej ingatkan MIL aja yg sakit, rupa2 hubby pun masuk hospital gak?? adehh.. hope maya tabah hadapi dugaan neh.

sweetheart said...

ye lah kak ej..sian dia..hrp dia kuat la..

ESHAELYN said...

kami pun terkedu sat bila dia habaq abg. mie masuk spital....tak tergambar cemana haru birunya dia skarang. Hanya dpt minta dia sabar sebab semuanya bergantung kat dia skarang. Kalau tadak aral sabtu ni nak ke shah alam. insyaAllah.

sweetheart said...

tu la..suma bergantung kat dia ja la ni...