Monday, April 21, 2008

jln2 ujung minggu

weekend ni hubby ajak blk aloq staq pi tgk tok dia..yela kan selama kami kawinxpenah lg kami pi tidoq umah tok dia..jumaat abih keje trus pi..blk mai sabtu sehari je tidoq sana sbb ahad hubby dah keja kan..otw blk singgah menara aloq staq..hehehe aku la bisin2 dah byk kali dah ayang blk aloq staq skali pon ayang xbesa naik menara..so sbb aku dah pantun lagu tu..hubby bw la naik heheheh xde apa pon sebenaqnya..tp oklah kan dah naik dah..
afiq dah ngantuk dah ni..dok atas tu angin kuat kemain


pose lam buble lif

pastu otw blk..singggah gi mkn2 kat dataran ikan bakaq kat sp..ngan parents gefren afiq..tp selalu lupa nk amik gambo mkn sbb mkn kena ganti2..so xingat nk bergambo dah..sempat amik gambo dema jer..

2 comments:

ArELeEz said...

waaa.. cuti2 m'sia sambil merapatkn hubungan ngn afiq pnye parents in law to be gitu! gud2.. hik hik..

sweetheart said...

heheheh parents inlaw to be gitew..auw..