Tuesday, April 15, 2008

berchenta..

smlm mc xlrt sgt nk mai keja..berehat je lah kat umah..afiq antar kat mak na dia..
ptg2 sket dh ok lepas mkn ubat..mak na tepon xbag amik afiq lagi sbb nk bwk berjalan ..aku ok jelah..sbb dah byk kali mintak nk bw afiq pi berjalan sblm2 ni aku xbg la...bkn apa sian kat depa la kan..nk menjaga afiq tu..
tp smlm aku ok je..hubby blk keja lam kol 5 tuh aku gtau anak xleh amik lg...so xdak nk buat apa kami pi berchenta la..act.dah lama dh plan nk pi mengimbau zaman2 chenta dulu..tp xbuat2 pon..abih dah afiq xdak ni..kami pon apa lg guna la kesempatan ni sepenuhnya..so..gerak pi png,
png la tempat aku ngan hubby bercenda2 dulu..yelah kan kulim mana ada apa..so kami lalu ikut feri..pastu lepaking kat padang kota..mkn rojak..pastu pi mkn kat marton..ikan bakaq..lam kol sepuluh blk amik afiq..mandi..lena..
tp cam xbest sgt la..mcm kalut2 sket..nantilah wat len..hahahah anak bg kat mak na.
sian dia..
menunggu nk naik feri

lam feri..tp malu nk tangkap gambaq byk2 sbb ramai sgt org segan la plak
apa kes kan lam feri pon nk tangkap gamba..tp aku xdulik pon..amik gamba tetap gak..
kata blogger kan..hiks..

padang kota

byk lg gamba sebenarnyer tp cam mls la plak nk upload..

2 comments:

ArELeEz said...

waaa.. romantic gitu1 cam film 'azura' lak! hik hik.. pedulikkn jer mata2 yg m'skodeng tu. idup blogger!!! muahaha..

sweetheart said...

ya betul tue..hidup blogger..
auw..cam filem ka..ahaks..