Wednesday, April 23, 2008

dinner at TS

semalam aku ada wat mkn2 sket kat umah aku..sbb hubby nk ajak kenkawan dia mkn2 selalu kami ja dok pi mkn umah org kali our turn la plak kan nk buat..tp masak yg simple2 sajork..yg susah hehehe suh mak jer..lgpon smlm ada pasar mlm kat umah aku..sng la kan nk cr apa pon..meriah tau..best arh..klu selalu ceni best gak..bila sdh mkn suma..kaum2 bapak gusip2 pasai keta yg ibu2 plak cam biasala sambil gusip2 sambil melayan anak2..

bapak2 tgh mkn tp masa ibu2 tgh mkn xde sapa pon nk amik gamba..tensen aku lah..
aku pon xde la paksa2 kan suh org amik gamba..so xdela gamba ibu2 mkn..

juadahnyer..ayam msk merah.*mak aku msk,sotong grg tepung*yg ni aku buat..sayo campo aku buat gak..sup ayam..*yg ni bli kat kdi..hahaha pastu ada la menu2 sampingan, sate goreng pisang,pelam nk coci molot..air oren sajork..

hehehe nk cita afiq jumpa gepren ni..ibu alya kata alya ni ramai dah org booking..nk kena demand nih..hehehe saja la kak lawak2 oh chenta hatiku..hahaha


afiq ni xde keje lain tau..asyik nk geget muka org sebb baik mama sempat halang..klu tak abih la pipi gebu alya tu

3 comments:

ArELeEz said...

A.F.I.Q, A.L.Y.A..cam ade chemistry jerk.. hiks..

ArELeEz said...

kak sweetheart, nk tnye soklan xm'cabar ckit la..
ermm.. camne nk add nuffnang's advert, ek? heeee..

sweetheart said...

hahaah chemistry katanya hiks..
eh areleez tny akak ekk yg ala2 buta it nih..jom2 kita ym akak gtau