Friday, April 25, 2008

dinner

dah lama dah sebenarnyer plan ni..tp smlm br buleh buat..sbb mlm khamis selalu hubby pegi main badminton,my abah plak ofkos yassin n tahlil yg buat tetiap minggu kat masjid,tp yg tu xle mengganggu pon..sebb smlm pon we ols mkn lps isyak..abah dah abih tugas..n malam jumaat gak la mak mentua aku cuti ajor ngaji,sbb tu nk kene wat mlm jumaat,buat doa selamat sket..abah tolong bacakan doa..tp aku xde la amik gambar tgh bc doa..apa kes plak kan x hurmat org sebok tadah tgn aku sebok ngamik gambar blogger pon agak2 la kah muahahahaha cait..,
menu utk smlm mcm selalu2 korng mkn kat kedai lew..siakap,tomyam,kailan,ayam,sotong,
mcm kedai2 tomyam selalu jual tu la..air plak oren,

menu ceni wat 3 hidang..ikan je amik 4 ekor..

my mum n my dad..byk mak nagn abah mkn smlm..suka aku taw..abah abihkan ikan hehehe nk tergelak tgk

FIL n MIL aku..gambar kurang memuaskan sebb aku mkn pakai tgn bkn sebab aku xreti tangkap gamba..hahahaha statement xjatuh..


ramai org kata muka laki aku ngan laki adik aku sama..korang tgk sama tak..?
yg bestnyer dua2 pak syed..kaler sama kot no...

3 comments:

Guhn said...

See Please Here

ArELeEz said...

makan BESAU!!!

me-mrs-mum said...

mmg lah samo weh!!
yg pntg anak kena ikut kulit hampo......afiq camno weh??ikut kulit sapo??
haihh!!! terikut cakap nubhan lak....
kah hg tak tengok AF?sio-sio je lah aku sembang pasai AF ngan hang.....hehehe...
lawak je weh...;)